Monday, January 30, 2012

AlHamDuLiLLaH

Alhamdulillah.. sejak sekian lame aku tinggalkan blog ni bersawang, hari ni aku update la jugak..
Actually, xde benda pn yg aku nak cite.
Juz sje update jela.. haha

Sekarang nie aku still lagi keje macam bese,
Bosan gak keje makan gaji, rase macam nak buat kerja sendiri je.
Tapi tu la, masih lagi cari port yang bagos. huhu

Pasal kisah hati plak ( konon mcm lagu je ), haha
Alhamdulillah sumenye okay.
Tiap hari ade je kemajuan yang kami rancang,
Macam da xsabo sgt je kn.
Padahal dalam kepala serabut pk duit.. hoho

Hurm, tu jela rasenye utk kali nie.
Harapan aku lepas nie aku tak kan biarkan blog nie bersawang lagi.. ngeh3
^___^
11052208



1 comment:

  1. budak baek 1st yg komen:
    eceyhh, u mmg. asyk ta sabor jee. ngeh3. uihh, kisah hati tuu. patot Alyah menang.(tade kena mengena)haha.pape pon, moga ape yg dirancang b'jalan ngn baek yee~ ^___^

    ReplyDelete