Thursday, May 3, 2012

Belajar Balik....

Lame dah aku tak update blog nie.
Mmg kesian la terbia semak samun jer... haha

Sekarang nie aku dah duduk kt sg petani.
Dah tinggalkan bandar yang tiap hari semak samun dijalan raye.
Sejak duk sini aku tak de da nk jamm hari2.
Rase sonok jer..

Lagi 1 yang besh kt sini makanan murah gler.
Tapi ade gak kawan2 aku ckp mahal.
Maybe aku rase murah sebab da bese duk kt bandar dulu sumenye mahal2 jer..
Kat sini makan baru rm3.50. siap da sume ayam sayur.. ^__^

Aku duduk kt sini senanye sambung belaja.
Haa... baru la nk masuk topic same ngan tajuk kt atas tu.. haha
Yang tadi tu sumenye bunga2 jer.. ngeh3~

Aku kat sini amek NDT.
kalo sape yg tataw tu bhase BM nye 'ujian tanpa musnah'.. hik3
Salu kawan2 aq duk tnye blaja ape. kalo tak gtw kate kedek.
Tapi bile da ckp nnt dorg tnye ape bende tu.
Tu yang aku malas nak ckp.. haha

Aku nekad jer sambung kat sini.
Ngan sumber kewangan yang kureng.
Aku beranikan jer apply, n Alhamdulillah berkat doa fmily, cik kesayangan n kawan2.
Aku dapat gak sambung. kalo tak dapat memeyy kiciwa laa... haha

Bukan ape, kerja aku before nie bukannye buley jamin mase depan aku pn.
Nampak keje cm senang. tapi nak majukan diri mmg susa la..
Even dorang dulu offer kt aku tuk cuti tanpa gaji sebab blaja.
Memang tak la aku nak terima.
Aku sambung sebab nak lari dari dorang, nie lagi mau cuti blaja.. haha

Harap2 nye bile aku amek kos nie nnt.
Ley la sikit memudahkan aku tuk cari platform yg strong untuk future aku.
Kalo tak cane mau kawen... ngeh3~
Kot2 la murah rezki dpt keje kt oil n gas company ke.. (^__~)

Akhir kate selamat maju jaye tuk diri aku sendiri.. haha
Salam sayang untuk insan tersayang.
Semoga hubungan kite diberkati dan dihormati.
Sangat2 perlukan kamu.. Peace!!! (^__^)



2 comments:

  1. gudluck sayang! i'm always pray 4 u and always be by you side. insyaAllah~ =)

    ReplyDelete
  2. Thanx cyg..
    Abg mcm bru pasan la.. Nmpk cgt da lme da usha blog.. Haha
    Thanx always support! <3

    ReplyDelete